Jag saknar er...

Åh...vad jag saknar Anna!

Hon har varit hos Mormor & Lasse sen i fredags
& ska vara där hela veckan.
Det är så tomt här hemma, ingen busig mysig Anna.
Ingen gosig Anna att krypa ner till på kvällen för
att läsa saga...
jag saknar till och med när Monstret Anna dyker
upp lite då & då...

Men jag vet ju att hon har det jättebra & roligt nere
hos dem så det dämpar saknaden en smula.
Jag har redan börjat räkna ner...idag är det fyra dagar
tills vi ska åka ner till henne!

Anna Bergdén

Bilden är tagen av storasyster Sofia!
En riktigt duktig vardagsfotograf, tycker jag.

Jag saknar givetvis dig oxå gumman, det vet du!

Sofia är i Karlskrona för ett litet gästspel hos hennes pappa.
Vi möts upp hemma hos Mamma & Lasse på fredag, då
blir hela "La Familia" samlad igen...
Härligt!

Idag har projekt gigantisk vårstädning startat!
Jag har redan nu insett att det kommer att ta tid!
Hur svårt är det inte att göra saker med ett yrväder runt benen.
Jag får inte en lugn stund till att städa eller fixa!

Men jag fann mig snabbt...

Har inkallat det tunga artilleriet!
Min kära lillasyster Annamy kommer snart hit för att hjälpa mig
med att putsa fönster & feja lite...
Superduktig på att städa till skillnad på mig!
Hon har äntligen flyttat tillbaka hit till Göteborg igen, så nu ska
jag anställa henne som hemhjälp...
Bra va!

Viktväktarna, denna fantastiska organisation har återigen
satt klorna i mig!
Nu har även jag insett att det är en av de få sätten att klara av att
gå ner i vikt & att leva hälsosamt.
Jag tog mig i kragen & har redan anmält mig som månadsmedlem
& ikväll är det dags för nystart & invägning!

Nu ska allt överflöd bort...
Hur mycket det är får ni veta ikväll...

Kommentarer :

#1: Milla

Lägger till dej i min lista också :) Hoppas det är ok?

Kram!

skriven
#2: Ingela la la

Det ska bli skönt med sällis =)



Kram kram

skriven
#3: Karin

Åh så söt liten Anna!

Ja den tuppluren var skön och väl behövd för oss båda :)

Tyvärr var inte lägenheten nå vidare. Jag blev väldigt besviken. Men men...

Självklart går det bra att du lägger till mig, bara roligt att veta att någon följer :)

Kram!

skriven
#4: ♥ MammaRussin

hej gumman..

vilket underbart kort.. :) kan förstå att du saknar dina döttrar.. både stor och liten...

men snart så får du krama om dom alla igen..:)



kramkram och lycka till hos Vv..

skriven
#5: Afrodite

Halloj vännen! Det var längesen! Alltför länge...=)

Ojdå, vilken aktivitet det är hos dig...städar o fejar! Och viktväktarna!? Snart är La Familia samlad igen...förstår att det är tomt...=)

Stor kram till dig!

skriven
#6: Sara

Vilket fint kort... nu ska jag kika vidare på din blogg

skriven

Kommentera inlägget här :