Invägning


Invägning på viktväktarna!
Hujedamej vad nervöst...
Resultatet: 74.5 kg

Kommentarer :

#1: Jenny

Hej tjejen, åh jag har också varit dålig på att hälsa på, förstår inte vart tiden tar iväg!



Jag är också månadsmedlem, men pausade några veckor o gick då raskt upp tre kilo igen, så nu står jag på 76kg och stampar (var nere på 73 ett tag...) ska ner till 65! Va kul nu kan vi peppa varandra och byta recept?! Har du varit med förut?



Hoppas ni har en super fin kväll. Kram Jenny

skriven
#2: [ lilla fru werner ]

Go girl!!!!! Jag har förresten en ny viktblogg! www.lisawerner.blogg.se/lillafruwernersviktblogg



Kram!

skriven
#3: ♥ MammaRussin

hallåj..

hur mycket vill du gå ner?? kramkram

skriven
#4: marie

Hej hej!

Hittade hit via Ingela la la och ville bara säga att ni är så duktig som kämpar med vikten. Det är både roligare och lättare om man är några som kan hjälpas åt att peppa varandra :-)



Jag har inte hunnit kika så mycket på din blogg ännu men jag noterade er skärgårdstur. Himla mysigt och så kände jag mig hemma direkt när jag såg färjan. Den är slående lik vår som körs här uppe i STHLM. Den hade dessutom ett kul namn, Beda. Min mamma kallas för det ;-)

Lycka till nu och ha det gott!

/Marie

skriven
#5: Frida

Hur mycket vill du gå ner då för att vara nöjd??

Du väger väl inte speciellt mycket?

Hoppas att du får en härlig dag i solen.

Lycka till med vikten.

Kram<3

skriven
#6: Josefine

Lycka till med vikten!

skriven

Kommentera inlägget här :