En trollunge

Godkväll allihopa! 
En liten nostalgitår föll på min kind när jag
fann dessa bilder på min gamla jobbmejl...
Fredagen den 16 december 2005 kl 19,36 såg denna lilla
trollunge fullmånens sken.
Med en hedersvärd vikt på 3825 gr och hela 52 cm lång klev
hon rakt in i våra hjärtan...




Bilderna är tagna dagen då vi åkte hem från BB..
Visst är hon underbar vår lilla Anna!
Jag fattar inte vart åren tog vägen...
Hon är ju snart tre & ett halvt år!
Jisses!

Nu ska jag krypa ner hos Anna & läsa en gonatt saga.
Hon är ganska trött då de har sprungit vårruset på dagis idag...
Mer om detta kommer senare...
Godnatt & sov gott!


Kommentarer :

#1: Jessica

Men åh så SÖT!!

Första bilden är helt underbar.

Ibland undrar man vart tiden tar vägen :-)



KRAM!

skriven
#2: sofiabergdén .

Svar: Vadå... men jag då? :P

skriven
#3: Jenny

Åhh vilka underbara bilder :) Hoppas ni haft en fin kväll! Kram Jenny

skriven
#4: Louise i Gbg

Men jösses så söt :-)



Tror säkert att Sofia var minst lika söt !



Natti natti & jag ser fram emot att ses igen!

skriven
#5: Afrodite

Åh, vad söt! =) Vad tiden går fort! Plötsligt är de stora och ändå minns man förlossningen som om det var igår...=)

Kram och sov gott!

skriven
#6: Daniel

Så sööööööööööööööööööt! :)))))

skriven
#7: Milla

Ååh, sä sööt!!

skriven
#8: utlandsmamman

Tiden går lite för fort ibland! Samtidigt som det är härligt (och bekvämt) när de blir mer och mer självständiga - vill man ju ha kvar goset och myset :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :