Drop in...

Idag torsdag var det drop in på Annas dagis!
Poängpromenad & korvgrillning stod på schemat.
Solen sken & det var underbart med glada härliga ungar...
Titta & njut....


Dagisfröken Helene var grillmästare & Anna & Anders smaskade glupskt
i sig lite korv med bröd. Jag tog några bett på mitt smarriga äpple...
Ibland är det trist med viktminskning...


Poängpromenaden var en liten runda runt  gården.
Det var både vuxenfrågor & barnfrågor och alla var miljörelaterade.
Anna var jätteduktig...


Tid för lite gungeligung & hopprepshoppande finns det ju alltid en sån här härlig vårdag.
Anders var inte sen att hoppa på gunghästen han oxå...


Arvid knatade iväg på en egen liten upptäcktsfärd...smakade på gräs & grus och busade
på gården. Han kommer nog att trivas på dagis när det blir dags för honom...

Tack alla underbara fröknar på Majas hus för en underbar eftermiddag!



Kommentarer :

#1: Ingela la la

Det ser ut som om vi missade nåt... Även om Elin var trött så hade ju jag kunnat gå ;-)



Kram Ingela

skriven
#2: utlandsmamman

Hej. Jag har sett att du lämnat en kommentar på min blogg, men jag har varit lite frånvarande pga Sverigeresa och nu sjukdom så det är först nu jag tittar in hos dig!



Vilken perfekt dag de valde för öppet hus på dagis :)

Även om ni inte hann få några italienska påskägg detta året hoppas jag ni hunnit äta lite svenska (som jag föredrar!!!)

skriven
#3: Sara

Käka LCH, en skitbra kost :) Men du måste träna oxå en del..

skriven

Kommentera inlägget här :