SPARK I BAKEN

Har fått bannor från både den ena & den andra...
Ja, jag vet jag har varit lat & inte uppdaterat bloggen, men jag är så trött!
Trött i både kropp & själ.
Arvid har varit jätte sjuk, åkt fram och tillbaka till sjukhuset, sömnlösa nätter
& en himla massa annat.
Men jag har påbörjat min rekraeation nu!
Började med en helt underbar hotelfrukost igår på Novotel Hotel.
Mmm... så gott, så gott.
På kvällen var jag och Katrin på bio
 Patrik 1.5.
En väldigt bra film som jag rekommenderar alla att se.
Skattade & grät omvartannat.... helt underbar!
 Se den...

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

jag vill se den, jag ska se den, jag kan se den, men med vem?

skriven
#2: jenny ageton

Hej hoppas det är bättre med lillkillen, Vad har det varit med honom stackarn, tänker på er, pok.

skriven

Kommentera inlägget här :